Plattdütsch an der Peter-Ustinov-School

In Schleswig-Holstein werden wieder die besten Plattschnacker gesucht!

Datt weer een Spaaß. Wie kann datt angohn!? Ik dacht, de Schölers köönt uns nich verstohn, de schnackt keen Platt und denn gohn de lüdde Lüüd in de School und vertellen uns watt vun “Bangbünx”, “Kwiekebüddel” un all so’n Tüdelüt – un datt uk klaar un allerbest. Keen een weer gnaddelig, muksch oder drömelig. De Kinners sünd all plietsch wesen un jeedeen vun uns Tokiekers hett seggt, datt de Afloop vun „Schölers leest Platt” groten Spaaß muckt hett. Datt kunn gau weerkomen!

Am 13.Januar 2022 fand zum wiederholten Mal der bundesweite Vorlese-Wettbewerb auf Niederdeutsch / Plattdeutsch statt. Hierfür kamen fünfzehn eifrige Schülerinnen und Schüler zusammen, die seit längerer Zeit verschiedene Texte einstudiert hatten. In drei Runden wurden schließlich von einer Jury (Frau Naeve, Herr Blask, Herr Sierks) die drei ersten Plätze ermittelt, auch wenn sich nach einem solchen Tag alle als Gewinner/-innen fühlen dürfen.

Die Moderation übernahmen die beiden Lehrkräfte Maren Burau und Lea Henningsen, die mit ihrem Programm den Tag sehr spannend und lebhaft gestalteten.

Gewinner/-innen des Tages waren:

1. Lara Metzger, 6b

2. Rebecca Lenz, 5b

3. Line Krause, 5c

Plattdütsch hört bi uns dorto!

Martin Sierks